torsdag 2 juni 2016

inlägg om förra veckan

Inlägg som sku upp i söndags.

Denna vecka har varit riktigt bra! Jag har varit vid villan med Larsmopojka, varit och se när utvecklingsstörda från AC i jakobstad hade modevisning och shoppat en hel del. Och då jag säger en hel del så menar jag det! Denna vecka har jag köpt FEM (!!!) par byxor, två bh:ar, två toppar, en tröja, strumpor och en bikini.

På lördag hade vi möhippa åt min syster Nilla. Nilla är sjukledig för att hon har nå med ryggen så vi bestämde oss för att ha en lugn möhippa! Vi skämde ut henne lite i stan först och sen for vi å ha lite spa. Sen fortsatte vi kvällen vid en villa i larsmo. Riktigt kul och skön kväll! Fota mest med kameran och har int satt in bilderna på datorn nå ännu så kan endast bjuda på några juppibilder.

Idag (söndag) var jag till mommos villa med Larsmopojka och nni. Fick äta franska som var gjorda på "mooricka panno" som jag int har ätit på flera år. Såå gott!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar