måndag 6 juni 2016

Liten update nu igen

Ska uppdatera lite eftersom jag inte har hunnit blogga nå sen på lördag.

På lördagen gick jag runt hemma bara och kom helt plötsligt på att jag hade en tid till kosmetologen om en halvtimme.  Hoppa i bilen och for dit för å göra tandsmycke eftersom jag hade tappat mitt gamla. Kosmetologen tyckte att all färg i ansiktet från spraytan hade försvunnit så hon förnyade den på samma gång.
Sen var jag och fira Cati, nenni och frida som hade blivit färdiga.
På kvällen var jag till poes villa med poe, tobbi, tomy, jacki och tomppi för å bada i baljan och ta de lugnt. På natten for jag till stan för å träff lite folk. Skulle upp till arbetet morgonen efter så for till krisus å sova istället för å kör hem till esse.

När alarmet ringde på söndag morgon hade jag fått sova två timmar... Men de var bara å hopp upp å fara å jobba. Det gick faktiskt riktigt bra och jag var inte alls trött!
När jag slutade for jag å kör på sjön med nni, Alexandra, poe, jacki, tobbi och tomppi.
På kvällen var vi å grilla nånstans i larsmo och sen på kaffe till poes.
Skulle egentligen hem å sova efteråt men jag stannade i stan länge efteråt.

Idag vaknade jag halv tre! Har int sovi så länge på många år. Missade ju hela dagen! Låg ute å solade och for sen in å ta en gubbvilo.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar