söndag 31 januari 2016

Skoter äventyr

Jag jobbar dubbelnätter ihelg så på fredag kväll och ikväll har jag int gjort så myki. Hade dessutom en fruktansvärd huvudvärk hela fredagen så kunde inte göra så mycket före jobbet heller. Men imorse då jag slutade sov jag en stund vid krisus och sen for vi ut på skoter utflykt. Christoffer fick en skoter förra veckan så.

Jag  har endast suttit på med skoter då nån kört sakta på ett litet område och då tyckte jag att det var kul! Men när vi for iväg och krisu körde hårt hela tiden tyckte jag inte att det var alls nå kul. Jag var livrädd!!!! Jag ville bara att skoterturen skulle ta slut. Men när vi kört en stund och jag blev van så blev det riktigt kul! När jag sen körde själv blev det ännu bättre.

Vi var ute på isen och körde. Vi for till standcamping och köpa nå gott och sen for vi till Christoffers villa och gjorde upp en eld på isen och satt där och drack.

Vi var och köra i nästan fyra timmar. Det var så underbart!  Och att vi dessutom hade ett så härligt väder med solsken gjorde det inte sämre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar