onsdag 6 januari 2016

Gott nytt år till er!

Lite pinsamt hur segt det går att blogga för mej just nu. Men ska försöka att bli bättre!

Skrev ju i senaste inlägget att jag skulle till en läkare.  Läkaren hittade inget fel på mej så de e väl bara nån förkylning som jag har haft.

På nyårsafton så hade även Christoffer blivit sjuk! Vi satt hemma och hade det trevligt med min familj och sen vid tolvslaget for vi körande till kokkola och såg på fyrverkerier från bilen.

På nyårsdagen kände jag mig bättre så bestämde mej för att fara och jobba.

Igår åkte jag till kokkola för att shoppa med Christoffer!  När vi väl var framme var vi både riktigt trötta och inte alls sugen på å shoppa. Så gick snabbt igenom dom viktigaste affärerna, for och äta och sen for vi hem och sova. Haha så kan det gå. Hittade iallafall två tröjjor!

Ligger just nu i badkaret och har det mysigt. Har bara varit utanför dörren i ca. fem minuter idag. Det är så sjukt kallt ju! Visade -26 grader idag! Och jag som hatar då de e kallt! Inför varenda vinter blir jag orolig att jag inte skall överleva kölden. Utan att överdriva alltså!
Jag tänker extra mycket på stackars gatuliggare som måste vara ute i denna köld! :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar