tisdag 29 december 2015

Sjuk igen.

Alltså jag får nå fel!!! Nu är jag sjuk igen! Fick vara frisk i typ 20 dagar. Om jag inte är frisk imorgon måste jag vara sjukledig ännu längre OCH sitta inne på nyår. IGEN. Börjar förstås vara van med dethär med att vara sjuk på nyår. För två år sen så fick jag "magafari" 1 januari och blev sängliggande i flera dagar men fick iallafall vara frisk på nyårsafton då. Förra året hade jag feber så Christoffer och jag satt hemma med mamma och sen när klockan närmade sig tolv var vi till kokkola och se på fyrverkerier. Men skillnaden med detta år är ju att jag har avtal. Så när jag är sjuk måste jag vara sjukledigt. Och iallafall jag tycker att om man är sjukledig så skall man sitta inne och ta det lugnt och inte vara ute och fira och göra så att man blir ännu sjukare. Men får se nu hur det blir...

Har tagit alla vitamintillskott som jag hittat i huset + dricker varmt honungsvatten med Carmolis i och har sökt efter olika bär i frysen som jag skall tryck i mej i hopp om att hinna bli frisk. Har även varit å duscha och bytt lakan i sängen för ni vet ju hur det är; man känner sig friskare då man är fräschar.

Ser ut typ sådär idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar