torsdag 21 maj 2015

sunny day

Oj vilket fint väder vi har fått ha idag!
Direkt jag steg upp i morse började jag städa!  Det skall vårstädas vid familjen sundqvist nu! När hundarna skulle ut pausade jag i städadet och for ut på gården och rensa ogräs. Sen in igen och städa. När jag hade städat någon timme fick jag ångest över att jag var inomhus så jag lag på mej shorts och en topp och for ut i trädgården och jobba.
Nni och frida kom till mitt en stund. Vi satt ute i solen och drack kaffe och pratade. När de for hem fortsatte jag i trädgården och sen var det dags att fara till pallens och jobba. Efter pallens for jag iväg till spirea för att jobba nattskift.  så det har suttit ihop ganska mycket idag! Men jag är riktigt nöjd med dagen för jag fick så mycket gjort!

Nu ska jag fara och sova!  Godnatt kära ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar