söndag 31 maj 2015

Färdigt firat

Huh nu börjar allt examensfestas lida mot sitt slut!
Jag har både varit på andras examensfester och haft fest själv. Jag är nog helt nöjd med min fest! Det kom mera folk än vad jag hade förväntat mig! Tack till alla som kom och firade med mig! 
Jag hade inte sagt åt någon vad jag samlade på och ville ha men fick ändå massor med saker som jag behövde. Jag fick flera glas, skålar och behållare till min Iittala samling. Jag fick också handdukar, muggar, massor med rosor och några kilon extra på magen... Har nog säkert gått upp flera kilon efter denna helg!

Efter festen for jag till Pörkenäs på ungdomssamling. Det blev en skön kväll med intressant undervisning, otroligt fin sång, fin solnedgång, biljard och pingis. Kunde inte bli bättre!



Jag äääääälskar rosor! Så ni kan ju gissa om jag har stått och luktat och sett på blommorna som jag och Madde fick. Otroligt mäktigt att ha sådär många!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar