onsdag 20 maj 2015

Jag hade en riktigt skön helg!
På fredag jobbade både jag och krisu.  Efter jobbet var vi ilag en stund och tog det lugnt bara.
På lördagen sysselsatte jag mig med trädgårdsarbete.  På kvällen kom krisu till mitt. Vi började med att kolla film och for sen iväg till en villa med jonna och matti för att umgås med folk och bada bastu.
På söndag var jag till lostein med mommo, moffa, mamma, pappa, madde, jyck, lina och kim.
På måndag vaknade jag av att älskling öppnade dörren till mitt rum. Det finns nästan inget bättre sätt att vakna på än att få vakna upp med älskling i närheten!  Vi hann bara vara ilag en stund för jag hade kvällsskifte. Efter att jag hade jobbat x2 for jag till krisus och sova.

Idag känns det som att jag har hunnit göra en hel del! Jag var med krisu en liten stund innan han for iväg till skolan. Då for jag hem och började baka. Jag har inte bara bakat en sak idag ska ni veta. Sen har jag storstädat mutt rum, tränat, haft hår inpackning och ansiktsbehandling. Nu ska jag fara och sova i min sköna säng med rena lakan!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar