torsdag 14 maj 2015

Ojj va de regnade igår! Det var ju bara för mysigt! Och det bästa med regn är att det ger mej en orsak till att vara lat. Så fram till eftermiddagen låg jag i sängen med datorn i famnen och lackade mina naglar medan jag såg på film.

Mot kvällen for jag och Madde på en ridtur med hästarna. Jag brukar säga det varenda gång och jag kommer att säga det även nu; Det var underbart!!! De senaste två veckorna har jag haft tid att vara mera med hästarna eftersom jag inte har någon skola mer.

Efter ridturen tog jag en varm dusch och tittade på gg medan jag väntade på att krisu sku slut från jobbet. När han sedan slutade for vi till villan med Madde, jyck, kim, Hanna, Joel, nilla och jeppe. Det blåste mycket på havet och det tog länge att komma fram till villan eftersom att vi var så många i vår lilla båt. Det skvättade vatten in i båten så när vi var framme vid villan var vi genomblöta. Och nejj jag överdriver inte, vi var verkligen blöta. Så när vi kom fram fick vi vrida ur våra kläder och ha dom på tork.
Jag är älskar stormar och tyckte att det skulle ha varit riktigt kul att vara ute på havet om det inte skulle ha kommit in så mycket kallt vatten.

Vi sov vid villan och kom hem ikväll. Vi har badat bastu, simmat och haft det mysigt. Precis när vi skulle fara hem kom solen fram. Typiskt!

Som vanligt så har jag int fota nå så i båten påväg hem kom jag på att jag måst ju ha nå bild ti bloggen. Så det här är allt jag har.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar