lördag 6 november 2021

All helgona

Imorn steg jag upp och fixade morgonmål på säng åt André. Tog fram laptopen och så låg vi i sängen, åt morgonmål och kollade serie till efter klockan 13. Ett bra sätt för att klara av en tung dag. 
I år på all helgona har vi fyra personer till att tända ljus för. Fyra dödsfall inom en familj på mindre än ett år. Det känns så hemskt! 
Allhelgona är helt annorlunda nu sen vi förlorade vår lilla prins.
Vi tog en promenad till gravgården i larsmo. Ställde oss och for sen till Davids grav ♥️ 

For och tröstäta till Royal meals och råkade ha väldigt tur! Hade glömt att kolla deras öppningstider så då vi kom dit sku de stänga om 10 minuter. Den snälla damen som jobbar där lät oss ändå sitta och äta i lugn och ro fast de stängde restaurangen och låste dörrarna. Så gullit av henne!

Vi fortsatte sen till gravgården i Jakobstad. Efter det for jag och träffa mina kompisar. 
Blev hämtad av André och så for vi till gravgården i esse innan vi for och vara med min mamma och pappa.

Som ni ser har vi varit lite här och där och hunnit med många platser! Så är det när man har sina kära begravd på olika ställen. Vet att man inte behöver gå till alla utan kan tända ljus vid stenen för dem som är begravd på annan ort men iår ville vi göra såhär.






Tar mig till tårar då jag ser andra tända ljus för vår lilla David. Det betyder så otroligt mycket ♥️ Att ha våra nära som delar sorgen och saknaden med oss ♥️





Minns med värme i hjärtat alla mina kära som har fått flytta till himlen. 

2 kommentarer:

  1. Tänker extra mycket på er och er saknade prins denna helg! Kram ♥️. /Melinda

    SvaraRadera