torsdag 5 augusti 2021

I DID IT

I våras lag jag som mål att innan augusti är slut så skall jag ha sprungit 10 km, utan att pausa mellan varven. För mej som annars inte brukar springa så mycket och som springer långt då jag springer 2 km så var detta ett mål som jag inte var helt säker på att jag skulle nå. Jag började springträna och fick problem med kroppen. Fick ta hjälp av coach Jonna och köra ett 6 veckors program för att bygga upp kroppen lite. Jag gav upp på mitt mål för jag insåg att det inte kommer att gå.

Men då jag slutade jobb igår kväll å sku ta en kort promenad så blev jag taggad på att springa. Målet var att springa 2 km men jag fortsatte då jag uppnått det. Då jag sen kommit 5 km tyckte jag det var lika bra att fortsätta. Så jag sprang tills jag kommit upp till 10 KM!!!!

Jag är så galet stolt över mig själv! 

Trodde att idag får jag nog bara vila då jag antagligen kommer ha migrän men med en del mediciner så har jag kunnat hålla igång hela dagen! 

Har bakat skinkpaj, oljat in terasstaketet, bakat bruna bröd och oljat in backdropen. Ikväll har vi varit och firat Irene som fyller år och sen tog vi en kvälls promenad.
Så skön dag! 

Mina bruna bröd 🙈 Ful som stryk men ack så goda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar