tisdag 19 mars 2019

Klagaklagaklaga

Att vakna med en hemsk migrän en dag då man har planer... Inte kul för fem öre!

Fick hoppa upp ur sängen och börja med alla knep för att hinna få bort den tills jag sku möta upp nni å frida! Medicin, sitta med en maskin som masserar, smörja in pepparmint på kroppen, promenad och få frisk luft, avslappnande dusch, icepower på axlarna, sova lite till, dricka kaffe, få massage av mamma, migränövningar, stretching och mera medicin
-ALLT jag kom på. Och inget hjälpte!

Men som jag bestämt mej för förrut får inte migrän stå i vägen för mej! Det ska int få begränsa mej och göra så att jag måste stanna hemma.
Hoppade i bilen och mötte upp Frida och Nni och for iväg till Vasa. Sakta lättade migrän och for nästan helt bort!
I Vasa mötte vi upp Ale. Var ute å äta pizza och gick i några affärer och for sen till Ales.

Fick en riktigt kul kväll och är så glad att jag for fast jag inte mådde så bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar