söndag 27 januari 2019

Tävling

I lördags var det tävlingsdags igen. De hade häjypower tävling i jurva. Min andra tävling så fick tävla i novis klassen. E väldigt nöjd med resultaten! Fick många bra matcher och tog mig till finalen och knep en andra plats i höger arm!  I vänstern gick det inte lika bra, förlorade den klassen men de var väntat för min vänstra arm är sjuukt myki svagare och jag har mycket sämre teknik i den!

Så stolt över syrran också som knep en tredje plats i vänster arm. Hon fick två guld också men var ensam i den klassen. 

Har inte ätit godis på hela Januari för ville gå ner i vikt inför tävlingen ifall jag skulle ställa upp i flera klasser. Men i helgen har jag firat med massor av godis! Har inte alls varit svårt att hålla bort godis så tror jag tar ny start imorgon och börjar hålla bort det igen.

Man måste väl ladda upp rejält med lövbiff före tävlingen










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar