onsdag 12 december 2018

Hur går det att vara hemma igen?

Jaa va ska jag sejj??
The jetlag is reeeeal! Far i säng sent å kan int sova nå på morgonen så stiger upp tidigt. Mitt på dagen är jag helt slut och sku kuna sova hur många timmar som helst!
I Hawaii är de 12 timmar efter oss så dag här är natt där. Och att flyga mot solen är tydligen värre än att flyga med solen. Tänkte innan att pfft såde svårt kan int e vara. Tydligen kuna e vara ännu svårare.

Gick upp fem kilo när jag var där för att jag åt så ohälsosam mat så njuter av att äntligen få äta finsk mat igen som int har lika myki socker i sig.

Skönt att vara hemma med André, familjen och mina vänner igen! Men saknar familjen jag hade i Hawaii.

Har jobbat två kvällsskift nu. Gillar att äntligen få hänga med mina klienter och arbetskollegor men min jetlag gör det väldigt tungt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar