fredag 31 mars 2017

Rabble - the natural stop before you shop

Jag har ett samarbete med rabble och därför tänkte jag att jag skulle berätta lite om rabble. 

Rabble är en app som samlar ihop olika erbjudanden, rabattkoder och kampanjer hos populära webbutiker, butiker mm. Appen är nordens största erbjudandeapp och den är gratis. 

Jag har just laddat ner appen så jag är inte riktigt van med den ännu. Men mina favoriterbjudande är när de har rabattkoder på webbutiker som ellos, NA-KD, Nelly och glitter. 

Eftersom appen verkar vara mest central i Sverige så använder jag endast rabattkoder som man kan använda online. Men på appen finns det så att man kan sätta på gps:en och ta fram i vilket område man är när man är ute på stan. Då visar det upp olika erbjudanden som finns i närheten så när du är framme vid affären kommer en avläsningskod som du visar i kassan och får din rabatt. Hur bra är inte detta?! Det bästa stället som man kan få en såndär rabattkod på är McDonald´s ;)

Jag rekommenderar att du skall ladda ner denna app och börja ha som vana att innan du beställer hem nånting från någon webbsida går du in på rabble och kollar in om affären har någon rabattkod så att du får ditt köp lite billigare.

Det är ett bra sätt att hitta nya affärer också! 

Exempel på butiker som man kan få rabatter från genom rabble är Ellos, Nelly, Zalando, Hm, jollyroom, asos, Jotex, Gymgrossisten,  solresor och många många flera.
De finns alltså klädbutiker, butiker med barnsaker, resebolag, inredningsbutiker, matställen, matbutiker. smyckesbutiker osv. Typ allt! 

De bästa erbjudanden just nu är:
Hm- fri frakt
zalando- upp till 70% rabatt på mode och mer.
asos- 10 % rabatt för studenter

Jag är mycket glad över att jag har hittat denna app. Gå in på den och börja använda den du med vetja!

Här hittar ni länkar till rabble och till appen: rabble.se/appen & rabble.se/








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar