onsdag 15 februari 2017

Smycken och accessoarer

Alltså smycken och accessoarer är ju nog något som kan piffa upp en outfit och ge den det där "pricket över i:et".

En hel svart outfit kan ju vara hur snygg som helst med en silver klocka på armen.
För att inte tala om hur viktig detalj ett litet halsband eller en ring kan vara!

Jag själv är en sådan person som tycker om smycken och tycker att det är sjukt snyggt med smycken. Men konstigt nog använder jag ändå inte så många smycken.

När jag klär upp mej och ska på fest brukar jag oftast ha ett par större örhängen, mitt silvriga kedje-armband som jag fick till konfirmationsgåva, ett halsband och ringar.

Glitter tycker jag är en bra affär för de har så många fina och olika smycken och accessoarer. Och de har de senaste trenderna och billiga priser så man behöver inte satsa dyra pengar på sitt halsband eller sina örhängen.

Om du befinner dej i Sverige så får du just nu genom appen rabble 30% på ditt köp i en Glitter butiker  <--- länk (det står vilka städer som har detta erbjudande) men även du som INTE befinner dej i Sverige får 30% på hela ditt köp på Glitters webbutik Glitter online <--- länk. Du hitter rabattkoden i appen rabble.

Här har jag plockat ut några av mina favoriter från Glitters webbutik.


I samarbete med Rabble

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar