måndag 20 februari 2017

Slut på denna helg

Jag bloggade inte igår eftersom de int fanns så mycket att säga.
Jag har jobbat dubbelnätter ihelg så min fredagkväll spenderades i jobb. Lördagen sov jag, kolla serie och var på ett snabbt gympass innan jag for iväg till jobbet igen.

Imorse när jag slutade for jag direkt till Christoffers och sova. Vi har båda varit trötta så vi har vilat största delen av dagen.
Men ut på en skoter tur kom vi oss.

Jag har en såndär hatälskar grejj för snöskoter. Jag är rädd i början när jag skall sitta på och jag vill bara hem. Men jag gillar att få köra själv. Men så ede så mysigt och skönt att fara och köra bara han och jag. Ingen bestämd destination utan vi bara kör runt och njuter.
Så ja, jag hatälskar att vara ute med snöskoter!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar