torsdag 23 februari 2017

Paska päivä

Denna dag har inte varit så bra...
Jag vaknade upp med migrän och var riktigt spänd i axlarna och nacken.
Jag for ut på en promenad i snöovädret  med Melinda och migrän släppte en stund och allt var riktigt bra.

Men då jag kom hem igen blev migrän värre å allt gick fel. Alldeles ursinnig for jag iväg till kvällsskiftet. Arbetet gick bra, tack och lov!

For på gym efter jobb och första halvan av mitt benpass gick riktigt bra! Men plötslig började jag må riktigt dåligt och blev tvungen att avbryta passet å fara hem.
Och bara så ni vet hur sjukt dåligt jag mådde så kan jag ju berätta att jag är sjukt envis så har jag bestämt mej för något så gör jag det. Säger kroppen emot och visar att de e för tungt att jag måste sluta-ja då köttar jag mej igenom det jag har planerat ändå. Dumt!

Men nu ligger jag här i sängen. Genom frusen och mår dåligt.
Får hoppas på en bättre dag imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar