lördag 8 oktober 2016

Redan helg

Så var det helg ännu en gång.
Har fått vara ledig även idag. Och eftersom det var höstmarknad så har jag ju såklart varit in till stan. Hahah nånää int for jag till stan för att gå på marknaden. Jag hade en del som jag sku handla så därför var jag dit.

Kolla sådär snabbt bara vad de hade där och det var nog precis som förrut, skräp! Men jag måst no sejj att dehär byggandet som de håller på med överallt i jeppis justnu förstör otroligt mycket! De hinner inte bli klara på ett ställe förrän de börjar bygga/ fixa något på ett annat ställe. För att inte prata om att vi har varit utan torg vaikka huru länge nu! Men de börjar väl strax vara klara med det.

Sådär brukar det ju se ut förr på marknaden; massor med försäljare och folk. Och de var ju något av det bästa som fanns när man var liten. Iår fanns det typ 10-15 stånd med försäljare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar