torsdag 6 oktober 2016

He har slintta för flicko

Ni vet dendär känslan när man vaknar på morgonen och far på en skön länk!
Ööh nää, vänt va?! Det har aldrig hänt förrut så nej jag vet int hur den känslan känns.

Jag vaknade imorse och var riktigt ordentligt arg. Så jag började dagen med en länk. Jag är ute på joggingtur ungefär fyra gånger om året. Och varenda gång ångrar jag det! Det var inte skönt och jag kände att det inte gjorde något gott. Visst kan jag känna att ojj tänk att jag gjorde det och vara nöjd men ändå, de e inget för mej.

Varför är det inget för mej? Joo varenda gång jag springer så stelnar min axlar till och blir kalla och spända. Jag försöker att slappna av men ändå stelnar de. Det händer oavsett om de e vinter eller sommar. Och det konstigaste är att detta händer endast då jag är ute å springer. När jag springer på gymmet går de mycket bättre.

Nåjoo nog talat om det. Allt annat var helt dåligt idag och jag var trött på allt så som tur hade jag kvällsskifte så jag fick fokusera på andra saker.

När jag kom hem från kvällsskiftet var Christoffer vid mitt. Efter att ha fått prata och vara med honom och även vara ute å köra med hans nya bil så känns allt mycket bättre och jag kan glatt fara å sova. Tänk va bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar