torsdag 27 september 2018

Adventureday

Wifi vårt har int funka på flera dagar! Heeemskt!!! Men har hitta en trappa var jag har wifi så nu kan jag leva igen!

Så idag var vi ut på äventyr hela gruppen. Vi åkte först till en pizzeria och satt ute på parkeringen och åt pizza. Åkte till en strand nära Upchina Mans hat vilket är en ö som är mycket hög. Hade med surfbrädor, paddlade ut till ön och hikade barfota upp till toppen. Så sjukt mäktigt var det! När vi paddlat tillbaka hängde vi på stranden och spelade volleyboll mm. Sjukt awesome dag!

Gårdagen var lite annorlunda mot va jag är van med men endå en bra dag! Dagen bestod av lektion, studietid, worship och vittnesbörd. På kvällen tränade jag, hängde med barnen från området och pratade med en hemlös som jag lärt känna. Denhär natten hade vi all night prayer så vi bad hela natten! En timme på var gick vi runt området och bad för detta brustna samhälle. Vi gick i par eftersom detta inte är ett tryggt ställe att gå ensam på mitt i natten. Skall berätta lite om hur området vi bor i ser ut i ett senare inlägg.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar