fredag 1 december 2017

Shoppingdag

Idag var det shopping i Kokkola på schema. Jag, Jennifer Sundqvist, har aldrig förrut farit ensam till kokkola. Men nu kom dagen då jag gjorde det. Det har inte ens funnits på kartan förrut att jag sku ha farit själv men nu idag kändes de plötsligt inte som någon stor grejj. Det var till och med skönt att inte behöva passa sig efter andras tider. Ger mej en klapp på axeln å e glad över att jag blivit säkrare på mej själv så att jag vågat göra detta!

Och som jag har shoppat! Mitt shoppande går i perioder. Vissa gånger köper jag hur myki kläder som helst. Sen kan de gå ett halv år eller ett år då jag inte hittar så myki. Så ungefär en gång i året shoppar jag riktigt ordentligt.
Därför känns de helt okej nu att jag har brännt massor med pengar då de var så länge sen sist.

Och såklart var jag till Royal Meals och äta ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar