onsdag 6 december 2017

Lillajul mm.

En fin helg och ett bra början på den nya veckan har jag fått ha.

På lillajul jobbade jag först morgonskifte. På kvällen var jag till Petterssons å fira tillsammans med några ur familjen och vänner. Var sen i stan med Hanna en bra stund innan vi for till Louises och umgås med massor av folk. Riktigt kul kväll!

Jag är ledig några dagar nu och det är såå skönt! Idag har jag varit typ överallt känns det som! 
Började dagen med frukost på café med nni å frida. For sen till gymmet och drog ett super armpass. Efter gym var jag ett varv till erkinhalli innan jag for till esse och hälsa på Melinda. Kom hem och hann vara hemma i 20 minuter innan jag skjutsade syster till Bosund. På hemväg for jag och hälsa på min syster Nilla och umgicks med henne en bra stund. Fortsatte sedan till syster Jonnas. När jag varit där rätt så länge insåg jag att jag helt hade glömt att äta nånting sen frukosten imorse. Endast en pepparkaka och några rågchips. 

Så där gick dagens träning lite i "hukka" då... Fick fara å handla mat på väg hem och åt lunch, middag och kvällsbit klockan 9 på kvällen. Fint Jenni! Rutiner i skick.

Så mysigt vid Petterssons trädgård



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar