fredag 22 september 2017

Norge

Vi kom lyckligt fram till oslo igår. For bara å handla nå kvällsmål å sen till lägenheten. Resten av kvällen var vi bara inne å umgicks.

Idag har vi gått mycket! Vi gick ner till affären och handla å sen kånkkade vi hem allt vi handlat, I UPPFÖRSBACKEN.. Vi bor på holmenkollen som är på en högre höjd. Typ påväg upp på ett berg. Och utsikten är så sjukt mäktig! Men de betyder ju att om vi ska gå nånstans ede antingen uppförsbacke eller nerförsbacke. Men int ska jag klaga nå för de e no uppe på ett berg jag ville bo!

Sen har vi promenerat till Oslos backhoppningsbana, den var de typ har os. Och ni skulle ha sett vilken utsikt man hade därifrån!

Ikväll har vi varit in till stan å utforskat lite.

Jag har nog massor med bilder men sätter upp några nu å sen lägger jag upp massor med bilder när jag är hemma igen







detta är utsikten vi har när vi stiger ut genom dörren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar