måndag 24 april 2017

Effektiv tjej

Huhu e de enda jag kan sejj!
Febern höll inte i sig nå länge! Var tillbaka i jobb igen på söndag och börjar no vara iskick. Tur de så att jag får sätta igång med allt som ska göra.

Från att jag vakna har jag flängt runt och fixat massor. Jag har varit till banken och fixa flera ärenden, varit och återvinna konserver, handlat, grillat kött åt mej, bakat, diskat och skurat upp utegrillen så att den är redo för alla godbitar som vi ska grilla i sommar, dammsugat och plockat upp i huset, städat rummet och tvättat kläder.

Allt har suttit i ett så nu är jag helt slut! Ligger i sängen och vilar i väntan på att Christoffer skall sluta från jobbet och komma hit.

                              Nougatrutor 
juppi krånglar så får tyvärr int svängd bilden nå xD


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar