tisdag 8 november 2016

Never stop doing your best just because someone doesn't give you credit

Jag hade en riktigt bra helg!
På fredag hade vi bokat strandis flotten. Var där med mina arbetskollegor. Kvällen bestod av mat och gotta, mycket skratt och prat, spel och vissa for och bada bastu. Riktigt kul var de!

På lördag hade jag morgonskifte och på kvällen var jag på förlovningskalas. Efter förlovningskalaset var jag till gravgården och till stan med mina kompisar.

På söndag hade jag morgonskifte igen. Efter jobbet var jag så trött så en stor del av kvällen spenderades i sängen vid krisus. 

På två nätter så hade jag sovit sammanlagt ca åtta timmar så sov länge imorse, for och handla, var på kurs och sen till kvällsskiftet. 

Japp de var vad jag har gjort. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar