torsdag 3 november 2016

Hejsan

Hoppas att allt e bra med er!

Den senaste tiden har vari lite upp och ner för mej men jag står fortfarande på fötterna och det är det viktigaste, eller hur?!

Denna dag har varit lite krånglig. Jag har bytt till vinterringar först idag.  Jag hade tänkt göra det för nån dag sen men jag sku ha nya bromsklossar och bromsskivor så jag tyckt att de var lika bra att vänta på att jag sku få hem dem så att jag sku få byta allt på samma gång.
Jag suger ordentligt på å skruva så min bror toni har fått hjälpa mej att byta bromsdelarna. Och efter flera problem, bland annat att de från affären hade gett mej fel bromsklossar så vi fick vänta på att min syster sku kom hem med ett par nya, så blev vi äntligen klara.

Som jag sa så suger jag på att skruva och jag förstår int så myki på sånde. Men jag e mycket nöjd över mej själv för jag har idag lärt mej att byta dedär delarna så nu kan jag det. I vanliga fall sku jag bara sitta inne å vänta medan toni fixar men idag så såg jag på hur han gjorde och kunde göra lika på andra hjulet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar