onsdag 11 november 2015

Hej på er!

Min sockerstrejk går jättebra för mej! Över förväntan faktiskt! 

Jag trodde att jag skulle gå och tänka på socker och vara snål hela tiden men har faktiskt klarat det bra! Har hittills inte haft något behov av godis, kakor osv. Har tillochmed varit och köpt godis åt Christoffer och sett på när han ätit utan att vara snål. De ni!

 Hade ingen aning om att det finns så mycket socker i allt man äter före nu. Det finns socker i sådana saker som jag inte hade en aning om och som jag har ätit mycket av. T.ex. yoghurt innehåller väldigt mycket socker! Även färdigmat, kryddor osv. 
Jag håller inte bort kryddor helt och jag brukar nog äta såndär halvfärdig mat! Man kan inte ta det för allvarligt för då skulle det typ inte finnas någonting som man kan äta. 

Mitt humör har inte blivit sämre så de e skönt! Skulle nog avbryta dieten om jag skulle bli sur, arg och elak för att jag inte äter socker!

Träningen går också bra för mej nu så allt är på topp! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar