tisdag 23 december 2014

Hade ju tänkt att jag sku sätt upp bilder från Estland när jag kom hem. MEN det är mest matbilder eftersom vi åt typ hela tiden när vi var där så ork int sätt upp nå.
Jag hade en riktigt bra resa! Men den bestod mest av att sitta i bussen, plocka in saker ur bussen och se oss omkring på olika vårdboenden och sånt, lussa lite och sen i bussen igen osv. Men nu har vi praktiska delen för slutarbetet klart! Och jag har fått kryssa för Estland på min checklista ;)

Har haft väldigt stressigt sen jag kom hem! Vi kom hem ganska sent på kvällen. Halv 8 morgonen efter började jag på praktik vid en förskola i överesse. Var helt trött och borta den dagen! Lördag var det jobb vid spirea men sen på söndag fick jag äntligen vara ledig! Måndag och torsdag förra veckan var jag först på praktik, sen direkt iväg till spirea och när jag slutade där var det att snabbt köra iväg till pallens och jobba där...
Jullovet kom inte en dag för tidigt! Helt slut var jag efter de tuffa veckorna jag hade haft!

På lördag bakade jag pepparkakor, var och köpa blommor åt mommo och moffa - promenerade dit och var där en stund på kaffe.

Söndag var en riktig mysdag! Pappa hade lagat  wienerschnitzel(?) och hela familjen + alla pojkvänner var samlade! På kvällen var jag ut och vara med mina kompisar!

På måndag tog jag fram min barnsliga sida och drog på mej yttrakläder och for till backa för att ränn. Insåg ganska snabbt att jag har blivit allt för gammal och att det int alls e så kul nåmer! Så tog en sparkar och for iväg och mys med hästa istället!

Idag har jag fått fixat de sista julklapparna, paketerat in allt, varit och handla, ridtur med hanna och mina älsklingar och nu skall jag snart börja städa!

De blev ett väldigt långt inlägg! Men nu vet ni iallafall vad som har hänt den senaste tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar