tisdag 30 december 2014

2014

Skall dra en liten tillbaka blick över vad som hände 2014

Februari:

Ruka med nni, frida, janina, cati, jacki, poe, tobbi och tomy

                             

Jag fyllde 18 år och fick körkortet!


April

Var rippiledare på vinterrippi med dessa flickor + hannes och freddi 



Ruka med nni, nnis mamma och hennes syster


Jag träffade Christoffer i slutet av april <3


Maj

Luleå loppis med mommo,moffa, hela familjen, matti och jeppe



Klassresa till Oulu 



20:de maj blev jag ihop med min älskling <3

Juni, Juli & Augusti

Rippiledare på sommarrippi



Massor med villahäng med olika typer


Helsingfors och besöka Hanna (har ingen bild)

Jessica´s möhippa

 

Jessica och Viljams bröllop



September

Cyypern!!





Haparanda med Älskling, Jonna & Matti



December

 Estland på hjälpsändning med dessa

Hela året

Varit med min älskling <3


Har spenderat ganska mycket tid på gymmet



Hängt med mina bästisar






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar