måndag 15 september 2014

still alive

Jepp jag lever och kom lyckligt hem från cypern! Haha tänkt jag måst kast in ett inlägg så int nan tror att jag dog påväg hem! XD

men joo jag hade det sjukt bra i cypern men det är nog skönt att få vara hemma igen!

Jag tyckte att cypern var en bra semesterort justför det varma vädret och för att folket där inte var lika slemmiga som i Turkiet ( påträngande å typ drog in en i sin affär och ville att man skulle köpa allt) men då igen var de lite väl dryga i cypern! Kundservicen sög brutalt där! Männskorna var otrevliga osv. En annan grej som var annorlunda där var att folk rökte en joint lite varsomhelst, tillochmed de som jobbade i affärer rökte på när de hjälpte en kund. Och de hade så att man körde på vänstersidan istället för på högra sidan med bil/ mopo i trafiken. Vilket var väldigt svårt att bli van med!

Tackar mina underbara reskompisar för en bra resa! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar