fredag 19 september 2014

My perfect day has nothing to do with the weather or what I´m doing. My perfect day is whenever I´m with you

Det blev nog en dag då jag fick fixat mycket! Jag är nästan klar med bilderna och fick städat lite i huset. En ridtur blev det också, och en skön sån! Först pysslade jag på med hästarna och sen drog jag iväg på en uteritt med jasuska. Dessutom så har jag sagt upp mej från ena jobbet idag! Så nu har jag endast två jobb; spirea och pallens.
Sen var det bara att vänta på att älskling skulle komma hem från Tammerfors så att jag sku få fara å mys me han. Var först vid hans, sen på kaffe till Mikkos med några andra av krisus kompisar å sen tillbaka till krisus.

japp de var min dag! Hoppas ni har haft en bra dag ni också! Gonatt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar