tisdag 26 augusti 2014

att vara artig kostar ingenting, men det är värt hur mycket som helst!

Perfekt dag!  Fick vara ledig från skolan, eller jaa vi had typ dagsverk men...
Så jag började med att sova länge på morgonen. Steg upp å for iväg med madde till banken, affären å mommos för å fix lite stuffs inför cypern.

När vi var vid mommos ringde Jyck, maddes pojkvän, och sa att han hade fixat mat. Så vi for iväg till hans arbete å åt god mat + efterrätt. Sen tvättade vi fönster där innan vi for hem.

Ställde mig å stack iväg till krisus. Efter krisus for jag å sök nå kläder i stan med Melinda å sen for vi på gym för att träna inför spotlight. Vi är några instruktörer från jeppis gym som skall uppträda på scen imorron så.
Sen for jag i solarium innan jag for tillbaka till krisus. Var där en stund å sen for vi å jobb ilag. Efter jobbet har vi bara luggit vid mitt å haft det mysigt till ljudet av regnet som smattrat mot taket.

Får hoppas att dethär räcker att ha i cypern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar