fredag 1 augusti 2014

lite uppdatering

Hej! Går int alls bra att blogg nu. Men jag kan ju snabbt dra igenom vad jag gjort sen jag bloggade sist

Lördag- när jag kom hem från Helsingfors for jag på jakobsdagar. Kul å träff massor med folk!
Måndag- varit och sköta småbarn, jobbat x2 och sen stack jag iväg till villan. Sov över vid villan.
Tisdag- solade, stod på vattenskidor och simmade flera timmar vid villan. Färgade håret... skulle färga hela håret samma färg som utväxten men så blev det inte... jag gick från blond till grå/grön. Jeeij.  Jobb sen på kvällen.
Onsdag- jobb.  Efter jobbet for jag på möhippa för min kompis Jessika. Den bestod av mat på Kumars, picknick i skolparken och massor med prat och godsaker.  Jättemysigt hade vi!

jaa de var de.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar