tisdag 27 maj 2014

judging a person does not define who they are, it defines who you are

Hej på er! Har int hunnit blogg nå i helgen. Men min helg har bestått av pojkvänshäng, fiskets natt, jobb, umgåtts med familjen och hängt med nni å frida. 
Hoppas att ni alla hade en bra helg!

Har idag skrivit min sista tent för detta skolår! Imorron är jag ledigt och sen är det bara en skoldag kvar och sen får jag äntligen ta sommarlov! Det behöver jag verkligen!!!

Bara för att de int ska låt som att allt e positivt i mitt liv nujust så kan jag ju berätt att lilla klantiga jenni slog i svanskotan rejält idag... kan int sitta/ ligga normalt... Och dum som jag är stack jag iväg på gym trots detta.
Efter gymmet var det en mycket död tjej som for ti Krisus för å få lite medlidande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar