måndag 12 maj 2014

i love you like a lovesong

Har haft en underbar helg!

På fredag var jag först å arbeit. När jag kom hem var Mattis syskonbarn här så då kollade jag pippi långstrump med dem. Sen ställde jag mej å stack iväg till stan med nni å frida. I stan körd vi runt, var på vårrullsdejt på torget å sen for jag till krisus.

Lördagen spenderades vid reccas med olika peps. Var där hela kvällen å myyste å hade roligt.

Idag har jag vari ti mommos å moffas å äta. Allti lika kul å vara där! Vi tog fram mammas brudklänning och prövade den. Oj va man känner sej fin med långklänning och släp! Sku vila fara på nå stor bal där man får ha såndär fina stora festblåsor bara för att få ha på mej finklänning en hel kväll, haha ;)
Nu på kvällen har jag vari ti kokkola å bowl me killarna, nni, matti & jonna. Efter bowlingen for vi till royal meals å käk å sen till mitt å rök vattenpipa.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar