söndag 17 juni 2018

FM

Gårdagen var en så sjuukt kul dag! De hade finskt mästerskap i armbrytning i Oulu. Detta var min första tävling i armbrytning.
Hade bestämt mej för att inte delta men i måndags då jag var på träningar fick de övertala mej att tävla då jag endå sku dit å hejja.

De var bara två andra personer med i min klass så därför tyckte jag att de var ett bra tillfälle att fara å tävla så att jag får prov på det och se mer vilka saker jag ska fokusera extra på på träningarna. For dit inställd på att förlora och att de andra sku smäll mej i bordet direkt. Men i höger arm fick jag faktiskt en match! Vänstern dock gick det helt värdelöst i.

Men jag är otroligt nöjd över att jag vågade fara och tävla! Nu är motivation på topp och jag ser så fram emot flera tävlingar!

Stolt också över att armsport esse knep en tredje plats utav sjutton lag i tävlingen.









Sjukt suddig bild men fortfarande bästa teamet ever!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar