tisdag 6 mars 2018

Gud är god

Min måndag var super!
Jag planerade att på min lediga måndag sku jag vara duktig! Planen var att städa rummet, fara på gym och fara på armbrytning.

Dagen blev inte som planerad- den blev bättre! Jag började plocka upp i rummet men de lämnade på halvt. Jag å syster lina var till mommo å moffas å uppvakta mommo med blommor då hon fyller. 
Vi var å handla å väl hemma fixade vi mysigt åt oss med film och dippade grönsaker. Mina små prinsessor var hos oss å busa och jag fick umgås med mina syskon och föräldrar.
Tog mej igenom ett shred pass så lite träning blev det också.

På kvällen var vi på kvinnokväll. Den bestod av lovsånger och vittnesbörd. Stämningen var så mäktig och man kände en otrolig gemenskap! Och jag kan bara säga: gud är god! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar