lördag 1 juli 2017

Trött på det här...

Två dagar i rad med vackert väder och jag har ledig helg. Allt sku vara perfekt men så måst jag ju såklart ha migrän båda dagarna.
Och som att de int räcker med det så sku jag stretcha nacken imorn för att få migrän att släppa lite men de knäckte till högt och konstigt istället. Jag fick en otrolig värk i nacken och kan bara vända huvudet till vänster nu. Det är som nackspärr liknande. Och det finns inget som hjälper mot det.
Så halva denna dagen har spenderats i sängen.

Just nu försöker jag få ta del av det sköna vädret genom att sitta i solen med keps, solglasögon och en varm vetedyna på axlarna.

Sådana där dagar hatar jag verkligen att jag har migrän. Det är verkligen som ett handikapp! Jag vet att det finns de som har det mycket värre och att jag borde vara tacksam över att jag inte lider av det varje dag. Men vissa gånger ede inte så enkelt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar