tisdag 20 juni 2017

Jag mårar åpåå

Nu ede en stund igen sen jag uppdaterat. Men jag mårar åpå som vanligt.

I onsdags var jag till villan med nni å ale. Och som de storfiskare vi är så gick största delen av tiden till fiske.


På torsdagen tog jag "skeppi ur röve" och for till gym efter den långalånga pausen.

Fredagen var det trädgårdsarbete och krocket ute i solen med mina syskon som gällde. På kvällen var jag en stund på fisketsnatt å sen blev de pojkväns-mys.

På lördag hade jag värsta otursdagen. Nästan inget gick rätt. Jag har aldrig haft sådär mycket otur på en dag... Men trots otursdagen var jag på släktträff och sen till villan med familjen.

min underbara familj!

Söndag jobbade jag hela dagen.

Måndagen bestod av gym och jobb.

Idag körde jag på legday och de var en sån bra gym dag så jag körde på många nya övningar. Så de e en som lär få ordentligtmed träningsvärk... Har sen shoppat lite och varit med Christoffer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar