onsdag 25 januari 2017

På fötterna igen

Hallå!
Nu är jag frisk och har jobbat hela förra veckan.
Under tiden som jag inte har bloggat har jag hunnit vara till Sverige med krisu, lina och maggen. Lite besviken över att jag int hitta så myki men fick iallafall vara till Ikea som jag så länge har velat.

Igår var jag å skrinn första gången denhär vintern. Förr var man ju typ hela tiden å skrinn å nuförtiden så e jag en eller två gånger om året... De var no roligt men ojj va sjuka fötter jag fick.

Och vad gör jag nu. Joo jag äter ben&jerry och söker efter en klänning till årets bröllop som jag ska på. Hitta en ursnygg klänning och så hade de bara storlek 42 kvar. Har sökt i över en timme redan och börjar ge upp...

                              Isprinsessona


1 kommentar:

  1. Hej Jennifer! Försökte hitta din mailadress, utan vidare framgång :)
    Det är gällande ett samarbete med dig och din blogg.
    Maila gärna mig: joanna@rabble.se , MVH Joanna :)

    SvaraRadera