måndag 1 augusti 2016

Vart tog semestern vägen?

Där rök den semestern! Imorgon ede back to reality som gäller. Jag har no haft en bra semester och vädret kan jag ju inte klaga på. Men sku int ha nå emot att vara ledig lite längre.

Hur går det med squat utmaningen för er då? Det blev några dagars paus för mej eftersom jag fick nå sorters solsting förra helgen och blev liggande i sängen en hel dag. Men jag är pågång igen och är på dag 10 nu.

Jag har också cyklat till stan ännu en gång. Dock så var det samma dag som jag fick solsting så de slutade med att Jyck cyklade hem med cykeln och jag fick skjuts hem.

Sista tiden av semestern har jag varit lite på jeppisdaga, varit vid villan med min familj och pojkvännerna, stått på vattenskidor, varit på sjön med larsmopojka, varit på shopping, hängt med kompisar, varit på förlovningskalas och dop och varit till powerpark med nästan alla ur familjen och pojkvännerna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar