lördag 21 maj 2016

Varför det tog slut mellan mej och krisu

Någon hade frågat om jag kan berätta vad som hände mellan mej och Christoffer.  Och visst kan jag det! Det är inget hemskt som hände så att vi gjorde slut!  Vi har nog länge märkt att vi är nästan för olika för att det skall funka mellan oss! Att man är olika brukar ju oftast vara nå bra för då kompletterar man varandras svaga och starka sidor. Men för oss så var våra olikheter för stora och svåra för att vi ska kunna ha en framtid tillsammans!

Vi båda älskar varandra riktigt mycket och det var svårt att inse fakta att de aldrig sku funka. Vi kom tillsammans fram till att det var bäst att vi gjorde slut. Och vi slutade som goda vänner.

Jag ångrar inte en minut att jag varit med Christoffer! Han är en sån söt, glad och rolig person och vi har haft så kul tillsammans!

Det är förstås jättejobbigt att vara utan Christoffer för i två år har han alltid funnits där för mej. På två år hinner man göra väldigt mycket.

Men jag är en sådan person så jag visar inte att jag har det jobbigt! Så det kanske verkar som att allting flyter på för mej bara men så ede inte! Det är en kämpig period som jag är i just nu...

2 kommentarer:

  1. Jag finns alltid här för dig älskade vännen. Tveka int att kontakta mig när som helst om du behöver stöd då de e tungt, om du vill prata, fa ut å gå elr vad som helst när som helst! Kram <3

    SvaraRadera
  2. Tack kompis! Skönt att höra! Kram <3

    SvaraRadera