söndag 12 oktober 2014

fin helg

Min helg har varit helt underbar! På fredag när jag sluta for jag å krisu på markna å köp reima <3 <3 på kvällen var vi först å jobb å sen for vi å vara med krisus kompisar.

På lördag dansade jag zumba för mej själv, har inte haft tid med det på väldigt länge.  Sen kolla jag lite ph innan jag stack iväg till jobbet.  Krisu kom till jobbet å hjälpte mej så att jag sku bli klar tidigare å sen for vi till mitt.  På kvällen var vi en sväng på ungdomssamling.

Idag har vi spelat kortspel, varit till bönhuset, umgåtts med min familj, vari på kaffe till nnis med hon och larsmopojka, vari å äta vårrullar osv.

Börjar på praktiken klockan sju imorron å slutar klockan tre. Kvart över tre skall jag vara vid spirea å ha kvällsskift. Så jag kommer att ha en tuff dag imorron...  ska hopp i säng å byri sova så att jag orkar. Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar