måndag 21 april 2014

SÖNDAG

Står att inlägget är uppsatt på måndag å jag får int ändra e nå... men det skall vara söndag!

Vi lämna å sova vi poes villo å va där halva dagen. Vi har spela volley å solat I TOPPAR!!! De e som april å man kunde gå me bara topp för att de var så varmt! Tog även årets första dopp i havet! #kallt!

När jag kom hem från villan for jag ti kiisk me familjen, emeli, matti, jeppe å jonatan. Där var vi först till en källa å sen ti "john's laavo" för å grill å fisk.

När jag kom hem satte jag igång med en fysik å kemi uppgiften som sku inlämnas idag... men tyvärr så locka stan mer än å sita hejm å fix skolarbeit så jag for ti idas me nni å frida.sen var vi me killarna en stund.











1 kommentar:

  1. Hej , kan du berätta mera om alla pojkar ni e me? :) bra blogg har du!

    SvaraRadera