lördag 19 oktober 2013

allt tar sin tid

Imorse steg jag upp 10 och for till fammo å faffas villo för att städa ur den. Den ska nämligen säljas. Jättetrist! Har så många minnen därifrån och sen fammo å faffa dog så har det kännts som att man ändå var nära dom eftersom det var deras villa med deras möbler och saker. Efter att fammo å faffa dog har alla pappas syskon delat på villan å det har alltid vari lika kul att koma dit. Men nu blev det såhär...

Efter villan åkt jag till stan å handla med mamma. När jag kom hem tog jag en promenad med nni, johanne, celine och hästarna. Å nu sitter jag med mamma å pappa å dricker glögg och skall snart förbereda mig för utgång. Hejjps



virramärren som jag åkte med när jag var 1-3 år

provade den nya chokladsorten. Jättegod!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar