fredag 3 december 2021

December

Tänkt att det är December redan!!
Tiden går så fort just nu, önskar att jag sku kunna bromsa tiden lite så att jag hinner mysa och njuta tillräckligt. För nu går allt snabbt och helt plötsligt är det nyår.

Hade en ledig dag igår och jag fick vara på massage. Så sköönt! For till mammas och pappas sen och vara med dom ♥️

På kvällen var jag till Nillas på "grannträff" med grannflickona. De e vi tjejer som bott grannar och umgåtts dagligen när vi var små. Vi håller kontakt och träffas ibland och hänger. De är verkligen GULD värda! Det finns inget som är så värdefullt som att ha kompisar man växt upp med som känner hela dig. Jag behöver int låtsas vara nån jag inte är för de känner till hela min bakgrund, har sett mig växa och utvecklas och ändå finns de här för mig. Så tryggt! 

Har jobbat kvällsskift ikväll. Sen har jag njutit framför spisen, grillat korv, stickat och sett serie. Så mysigt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar